الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

خوشا شیراز و....

1392/2/4 13:20
701 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوشا شیراز وضع بی مثالش ...............................خداوندا نگهدار از زوالش

تو روزای آخر فروردین تصمیم گرفتیم بریم شیراز. من تا حالا این شهر رو ندیده بودم .

تو هوای خنک نیمه شب راه افتادیم و مسیر سمیرم انتخاب بابایی بود .... دیدن مناظر بسیار زیبا و هوای خنک خستگی راه رو از بین میبرد.

شب رسیدیم شیراز که به اصرار خاله مریم رفتیم خونه مامان جون باران..... من همونجا با دیدن مامان جون باران به این شنیده که مردم شیراز بسیار مهربون و مهمون نواز هستن ایمان آوردم . اونجا کلی با باران بازی و البته گاهی دعوای اقتضای سنتون کردید .... تا اینکه روز دوم برای اینکه بیشتر به میزبان عزیزمون زحمت ندیم رفتیم هتل و ....

تو روز پنجم سفر من و تو دوستای عزیزمونو که من آرزوی دیدار از نزدیکشونو داشتم دیدیم

حلمای شیطون بلا و مامانش و نیکای باهوش و مهربون و مامانش .... یه رگبار کاملا به موقع باعث شد تا باباها بیان دنبالمون و باباها هم با هم آشنا بشن و اون روز تبدیل بشه به یه روز فراموش نا شدنی....حیف که عکسی از اون روز ندارم.

از شهر شیراز و خیابونهای با عطر بهار نارنج و مردم مهربونش هر چی بگم کم گفتم... آرامشی که من تو این شهر داشتم هیچ جای دیگه ای تجربه نکردم.

حال و هوای این شهر آدمو عاشقتر میکرد و طبعو لطیف.... طوریکه به نظرم چند تا شاعر برجسته برای این شهر بسیار بسیار کمه!

تا اونجایی که میتونستیم با یه برنامه فشرده اکثر جاهای دیدنیو دیدیم ولذت بردیم. گاهی هم به گذشته های وطنمون غبطه خوردیم. 

موقع برگشتن اصلا دلمون نمیومد که این دیار رو ترک کنیم ..... ولی خب باید برمیگشتیم....

برناممون موقع برگشت دیدن شهر آباده و یک روز اقامت در اصفهان بود.

تو این سفر خیلی شاد بودی و خدا رو شکر برخلاف تصورم گرده های گل باعث تحریک آلرژیت نشد.

 

 پارک کوهستانی صفه اصفهان .....الین و دوست اصفهانیش فاطمه سادات

عفیف آباد 

 

 

 

الین و باران در قلعه کریم خانی.... 

باغ ارم 

ا

 

 الین درحال آب دادن به گلهای باغ زیبای ارم....والبته نقشه کشیدن برای چیدنشون!

 

 

 

 

تخت جمشید 

 

 

 

گندمزار آبادی نزدیک تخت جمشید. 

 

 

 

بازار وکیل....مامانی اینو کجا باید ببندم؟؟؟  

مسجد وکیل...... ا لین خانم در حال بررسی عمق محراب!

مامانی بابایی ستونو محکم نگه داشتم نیافته.... خب بیاین بگیرینش من خسته شدم! 

 حمام وکیل....

 

 باغ دلگشا...... چقدر وسوسه انگیز! از این گلها بکنم یا نکنم؟

 مسجد نصیرالملک

نارنجستان قوام.... این روسری از روزی از بازار وکیل خریداری شد به منزله موهای بلند الین خانم استفاده میشد و صد البته کمک بزرگی به شهرداریه شهر شیراز بود!

 

 

بابا بیا بنشینیم بر لب حوض و گذر عمر ببینیم.... 

شدیدا حاجتهاشو از شاهچراق میخواست.... خدایا این مامانم غذا به زور بهم نده... سرمو شامپو نزنه و....

من گشنمه!!!

اصفهان... سی و سه پل.....تمام مدت بازدید از این مکان زیبا و تاریخی من و بابایی در حال دویدن ومسدود کردن دهانه ها بودیم.... خودتون میدونید چرا!

 

 میدان امام

چهلستون زیبا

 

تعداد عکسها خیلی زیاد بود و انتخاب سخت.... سعی کردم که با کیفیت ترینها انتخاب بشن چون اجازه نمیدادی که عکس خوبی ازت بگیریم و همش درحال دویدن بودی.

حافظیه و آرامگاه سعدی و نارنجستان و دروازه قرآن و شاه چراغ و خانه زینت الملوک و... جاهایی بود که عکسهای خوبی نتونستیم ازت بگیریم.

راستی اگه شهرداری شیراز خبر دار بشه که چقدر گل به بهانه های مختلف از باغهاش چیدی قرار پیگدتو صادر میکنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سورنا
4 تیر 92 15:37
اولا الین خاله این اولی کامنتیه که تو وبلاگ جدیدت میذارم که خیلی دوستش دارم مثلا وبلاگ سورنا....
دوما خوش به حالت که این همه شیراز بودی و تونستی همه جاش رو اینقدر خوب بگردی و کلی عکس خوشگل بگیری حتی اگر گلها رو بکنی.....دست مامان و بابای گلت برای این مسافرت و این عکسهای خوشگل درد نکنه که منم عاشق شیرازم...با دیدنشون کلی خاطرات واسم زنده شد....
سوما لباس محلیت خیلی خیلی خوشگل بود حالا نمیدونم همینی هست که مامانت برات خریده یا نه...ولی اگر همون باشه که عالیه....


خاله سميه واقعا بابت زحمتي كه براي وبلاگ جديد كشيدي ممنونم.
جاتون خيلي خالي بود. از عكس نگو كه خجالت ميكشماااا

مامان بیتا
5 تیر 92 13:11
چه پست خوبی بود و چه عکسای خوشگلی نازی الین با اون روسری که به جای موهاش استفاده کرده بود. تردیدش برای چیدن گلها هم خیلی جالب بود. اون عکسش توی میدون امام خیلی بامزه است. همینطور اون حاجتها عکس حمام وکیل هم خیلی هنری شده عکسای سه نفره و دونفره هم خیلی خوشگل ان. انشالا همیشه به سفر چه خوب که خوش گذشته و خدارو شکر که گرده گلها آلرژی رو تحریک نکرد.
راستی منیره جون این مدل مو خیلی بروزه و بهت میاد.


اول از اينكه به خونه جديدمون تشريف آورديد ممنون خاله بهي.
بعد اينكه واقعا جاتون خالي بود . نميدونم به خاطر كم شدن مسافت بود يا چيز ديگه اونجا خيلي به يادتون بودم و كلي يادتون كردم.
بابت مدل ممنون خانمي با چشماي قشنگت ميبيني عزيزم.
سايه
12 تیر 92 9:39
خدا رو شکر که اینهمه خوش گذشته، اون شب به ما هم خیلی خوش گذشت و واقعاً شب به یادموندنی ای شد، مهسا هنوز اون عکسای دسته جمعی رو به منم نداده ...

همه عکسا خیلی خوشگل بود منیره جون دستت درد نکنه
به امید دیدار دوباره

خيلي دوست دارم از اون شب يادگاري داشته باشم.
من كه عاشق شهرو مردمش شدم اميدوارم دوباره ديدارها تازه بشه .البته اين دفعه ما منتظريم تا قدم رو چشممون بذاريد.

فریبا
12 تیر 92 14:23
چه عکسایی ماشالا دخترمون هم خوب زست گرفته عکساش عالی شده ایشالا همیشه به سفر و خوشی


ممنون البته اين عكسا از بين 350 تا عكس انتخاب شده!!! خودت ببين كه بقيه چه جوري بوده.
وهمچنين عزيزم.
آرش
29 آذر 93 1:20
عکسای قشنگی بود،ولی شاهچراغ اینجوری مینویسن بله شما درست میفرمایین...ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد