الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دخترم الین

حواس جمع...

1393/7/6 13:01
439 بازدید
اشتراک گذاری
رفتيم پيش متخصص پوست تا دونه هاي ريزي كه رو ساق پات زده بود رو بررسي كنن و درمان بغلم نشستي بعد از اينكه خانم دكتر دونه ها رو ديد پرسيد با چه شامپويي بدنشو ميشوري ؟ گفتم شامپو بدن كيدز كيو وي پرسيدن بعد از حمام چي استفاده ميكني؟ گفتم شير بدن نيوا.... گفتن بهتره از مرطوب كننده ويتامينه كيو وي براي دخترتون استفاده كنيد. گفتم چشم ميگيرم براش. سريع دهنتو به گوشم نزديك كردي و گفتي مامان من كه مرطوب كننده كيو وي دارم! من بعد از مكث و تعجب به خانم دكتر گفتم بعله داره من حواسم نبود! با تعجب پرسيدن خودش به شما گفت؟؟؟ بعد چند باري ماشاله و به تخته زدن.... من گاهي وقتا يادم ميره كه كرم دست چي استفاده ميكنم!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیکا
22 آبان 93 9:16
آفرین به این حواس جمع میگم خاله جون وبلاگ تو هم که بدتر از وبلاگ نیکا زیاد آپدید نشده
مامان و بابای الین
پاسخ
راست میگی خاله... مامان تنبل شدم.
مامان لیلا
11 آذر 93 9:20
هزار ماشالله به این دخمل باهوش...ببوسش
مامان و بابای الین
پاسخ
ممنونم لیلا جون خدا همشونو حفظ کنه
دوست قدیمی
12 آذر 93 14:43
میگم شما از بچه ها عقب نمونی همه دومی دارن میارنا
مامان و بابای الین
پاسخ
ایکاش اسمتونو میفرمودین دوست قدیمی... هر کی زندگی خودوش داره عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد