الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

نوروز92......

1392/1/10 19:38
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سال ۹۲ شروع شد....

عزیز دلم این چهارمین سالیه که زمان تحویل سال همراه من و بابایی کنار سفره هفت سین هستی ....

امیدوارم امسال جزو بهترین سالهای عمرت باشه و سلامتی و شادی نعمت هر لحظه ات باشه.

امسال سال تحویل زمان بعد از ظهر بود که تو هم ناهار خورده بودی و حسابی سر حال بودی ....کلی هم تو چیدن هفت سین کمک کردی. منم ذوق میکردم که دیگه دخترم بزرگ شده و میتونه تو خیلی از کارهایی که دوستشون داره بهم کمک کنه.

زمان سال تحویل بعد از دعاهایی که برای سلامتی و عاقبت به خیری کردم مهمترین خواسته ام برای تو از خدا آرامش و شادیت بود ... چیزی که این روزها خیلی بهش فکر میکنم و دوست دارم هر کاری که میتونم انجام بدم تا تو این دو نعمت رو به صورت کامل حس کنی ...

زمان عیدی گرفتن شد و تو از گرفتن عیدی امسالت کلی ذوق کردی .....آخه بابایی عیدیتو با شناختی که از دخملش داشت انتخاب کرده بود.راستش منم خیلی خوشم اومد و بیشتر از اون چه فکر میکردم دوسش داشتی.

الین خانم در کنار سفره هفسین سال ۹۲..... 

مار سال۹۲ در دستهای الین خانم ... نیشم نزنی هاااااا! حالا بگو ببینم سکه ها کجاست؟

 

و این هم عیدی الین خانم که از ذوقش هر روز صبح پا میشه و میگه اول برم کارامو(آرایشمو) بکنم! ای قرتی!

مامان من حاظرم بریم عید دیدنی؟؟؟؟؟

منم مثل این عروسکه دامن پفی میخوام خبببب.

 

این هم مدل جدید پوشیدن جوراب شلواری!!! اینقدر این جوراب شلواری کشیده شده بود که اندازه من شد!

و جدیدترین مدل موی سال ۹۲..... باباییش تحویل بگیر ! وقتی عیدی میز توالت باشه روز چهارم نتیجه این میشه! 

 عزیز دلم سال نو تو و همه کوچولوها مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد