الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

خداحافظ 91....

1391/12/30 19:37
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سال ۹۱ داره تموم میشه. سالی که فراز و نشیب زیادی داشت والبته نشیبش بیشتر بود...

با اینکه مشکلاتی تو این سال برامون پیش اومد ولی خدا رو شکر میکنم که همه سلامتیم. با گذشت هر لحظه از این سال تو شیرینتر و خواستنی تر و عاقل تر شدی.

با کارای شیرینت کاری کردی که من هر لحظه دلبستگیم به تو عمیقتر بشه و حساسیتهای مادرانه ام پر رنگتر.

آخرین اتفاقی که تو سال ۹۱افتاد و منو ناراحت کرد رفتن یکباره پرستارت بود که شرایطش ایجاب کرد با وجود تمام محبتهای ما نسبت به خودش دیگه پیش تو نیاد ..... و با این کارش دو تا نگرانی به دل نگرانی های من اضافه کنه ! یکی اینکه نبود ناگهانی و یکباره اش تو رو که تو این دوسال سخت بهش عادت کرده بودی صدمه ای بزنه و نتونی با این مطلب کنار بیای و دوم اینکه اگر مهد دوست نداشتی بری چه کار کنم.

اولیو با توضیح اینکه خاله خونه خوشگل خریده و راهش دوره و نمیتونه بیاد قانع شدی ( که این هم به خاطر ذات مهربونته چون وقتی گفتم خونه خریده خیلی خوشحال شدی .... این دروغ رو به این خاطر گفتم چون الان دلیل این کار پرستارت برات قابل درک نبود )

و دومین مطلب رو هم میسپرم به خدا... حالا دیگه خودش ازشرایط تو و دل من خبر داره پس حتما بهترینها رو جلوی راهمون میذاره.

آخرین شب سال مصادف بود با چهارشنبه سوری که کلی با خاله عاطفه و دادا آتیش بازی کردی و فشفشه ای که با پرستارت از مغازه خاله مهربون خریده بودی و هر روز منتظر رسیدن وقت روشن کردنش بودی روشن کردیو با ذوق به جرقه ه و نورش نگاه میکردی... آخرش هم تو بغل من و بابایی از رو آتیش پریدی و بالون آرزوهاتو فرستادی آسمون !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد