الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

باباي ني ني ......

1392/4/12 12:09
343 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديشب وقتي داشتم ظرف ميشستم اومدي پيشم و گفتي:

 

الين: مامان منم فردا باهات ميام اداره.

من: نميشه دختر گلم

الين: چرا؟

من: رييسمون دعوام ميكنه ميگه چرا ني نيتو آوردي سر كار.

الين: ميريم باهم يه جا قايم ميشيم!

من: اونوقت كي كارها رو انجام بده؟ رييسمون صدام ميكنه و ميگه خانم چرا كارها رو انجام ندادي؟ اون وقت من چي بگم؟

الين: خب تو برو مهد من برم اداره!

من: صبر كن هروقت بزرگ شدي اونوقت تو برو اداره ني نيتو بذار مهد.

الين: باشه مامان.

چند دقيقه بعد درحالي كه بغض كرده بودي گفتي:

الين: ماماننننننني..... ني ني من بابا نداره! حالا چي كار كنم؟!!!!!!!!!!

من:تعجبتعجبتعجب

به نظرت چه جوابي ميتونستم بدم به اين سوالت دختر سه ساله ام؟متفکر

 

راستي 37 ماهه شدي عزيزم.... مباركه.خيلي زود داره ميگذره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماما سورنا
12 تیر 92 12:46
))))))))))))))))))))))))

خیلی پست بامزه ای بود کلی خندیدم.خوب تقصیر خودته که بچه رو می فرستی دنیال نخود سیاه......حالا تحویل بگیر....باید براش بابا پیدا کنی))))))))))))))

37 ماهگیش هم مبارک باشه خیلی زیاد...



راست ميگي ولي آخه فكر نميكردم اين جوري بشه كه!
ممنونم.
خاله عاطفه
15 تیر 92 10:26

عزیز دلم به وقتش بابای نی نی هم پیدا میکنی،فقط اگه نی نی بابا نداره پس چه جوری نی نی دار شدی؟


خاله عاطفه ديگه ني ني مهم نيست باباي ني ني شده دغدغه اين روزها!
مامان شری
18 تیر 92 11:41
الین جونم تولدت مبارك باشه عزیزم
از نزدیك شاهد زحمات مامانت بودم خاله جون
انشا... كه همیشه سالم و سلامت و خندون باشی عزیز دلم


خاله شراره به شما هم كلي زحمت دادم .....ممنونم
انشاله ساميار گلم هم هميشه سلامت و خوش باشه.
مامان بیتا
28 آبان 92 9:54
خیلی با نمک بود. منیره خوب می گفتی نی نی تو هم بابا داره و میره اداره.
مامان و بابای الین
پاسخ
راست ميگي هاااا ! به ذهنم نرسيده بود!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد