الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

ماماني دوستت .....

1390/11/25 19:07
111 بازدید
اشتراک گذاری

يه وقتايي كارهايي ميكني كه واقعا غافلگير ميشم!!!!

 

مثلا ديشب ...... چند بار براي شير خوردن بيدار شدي و خوردي و خوابيدي ولي طرفهاي صبح احساس كردم يه جورايي ديگه دلت نمياد بيدارم كني و يا خجالت كشيدي ويا .... نميدونم تو سن تو اين حالت چه اسمي داره! خلاصه كه مثل هميشه نگفتي ماماني ميميش  آروم نشستي سر جات گفتي

ماماني دوستت دارم

و بعد سه بار لبهامو بوسيدي! دلم ميخواست حسابي فشارت بدم و همه جاتو ببوسم ولي گفتم شايد خوابت بپره .

گفتم ماماني مي مي ميخواي ؟ گفتي بللله! گفتم قربونت برم بذار بغلت كنم جواب دادي باشه . بعد از اينكه سير شدي با حالت خواب آلودگي گفتي مرصصصصي و دوباره خوابيدي.

اين كارت باعث شد خستگي دو سال بيخوابي شبانه از تنم بيرون بره سنجدم. منم خيلي دوستت دارم ماماني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد