الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم الین

اولین دیدار ....

1390/9/6 18:58
133 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم روزشنبه تاریخ ۵ آذر ماه سال ۱۳۹۰ ساعت ۵ بعد از ظهر  منو تو تونستیم برای اولین بار دوستانمونو که ندیده بودیمشون ولی دلهامون باهم بود رو ببینیم .

طبق قراری که با خاله مریم مامان باران و خاله سمیه مامان سورنا گذاشتیم رفتیم خونه باران. سورنا و مامانش هم قبل از ما اومده بودن. شما سه تا ووروجک برای اولین بار همدیگه رو دیدید و بعد از چند لحظه کوتاه با هم ارتباط برقرار کردید و معلومه که وقتی این اتفاق افتاد چه بلایی به سر اتاق باران و خونشون اومد.....

با هم کلی رقصیدید (تو و سورنا ترکی و باران قرهای کاملا حرفه ای) و بازی کردین .نمیدونم چرا برعکس همیشه که بچه های دیگه بهت زور میگفتن این بار تو یه کم قلدری میکردی و اسباب بازیهای سورنا و باران رو میگرفتی و حتی یکبار هم اشک باران رو درآوردی! ولی باران انقدر باهات مهربون بود که هم اسباب بازیشو داد و هم با اون لبهای خوشگلش بوست کرد و رسم مهمون نوازیو با این سن کمش کاملا به جا آورد. سورنا هم یه پسر آروم و ساکت و خوش اخلاق بود که از دست شما دوتا دختر شیطون فرار میکرد ! کارای دنیا برعکس شده!!!......

 خلاصه که انقدر بازی کردی و بهت خوش گذشت که موقع برگشت از خستگی بیهوش شدی و چند ساعت خوابیدی.

ما مامانها هم از دیدن دنیای شادو بی ریای شما کوچولوها لذت بردیم و وبهمون خوش گذشت. چقدر خوب بود که دنیای ما بزرگترها هم کمی شبیه دنیای شما بود مثل شما که زود همدل شدید و تمام دلخوشیهاتون که چند تا اسباب بازی بود تقسیم کردید و با یک بوسه تمام زیاده خواهی های احتمالی از بین رفت و جاشو یه دلبستگی گرفت تا فردا صبح وقت بیدار شدن از خواب اولین کلام اسم دوستانت  سو...نا(سورنا) و بایان(باران) باشه.

عکس اولو خاله مریم زحمت کشیده و دومی تنها عکسی بود که تونستم با موبایل از شما سه تا وروجک بگیرم. کیفیت خوبی نداره ولی همون هم برام خیلی با ارزشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد