الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

این برای چیه؟..........

1390/8/16 18:56
135 بازدید
اشتراک گذاری

دخملیه من اولین جمله رو گفت. مامانای مهربون میدونن که یه مامان تو این مواقع چه شکلی میشه!

 

 

این برای چیه؟؟؟

 

اولین جمله سه کلمه ای که الین خانوم تو هفده ماه و چهار روزگی مصادف با عید قربان به زبون آوردجمله بالا بود.

تو خونه مامانی بودیم که وقتی داشتی با همون پاهای پلاستیکی بازی میکردی باصدای بلند پرسیدی این برای چیه ؟؟؟ تعجب کردم چون اولین باری بود که جمله میگفتی البته چند روز پیش همین جمله رو به صورت ناقص گفتی و ما به حساب اولین جمله نگذاشتیم ولی امروز تمام جمله رو به صورت کامل و سوالی به زبون آوردی و من خیلی خوشحالم دلم میخواد بتونی زودتر حرف بزنی و بشی همزبون من وبابایی البته با توجه به روابطی که الان با بابایی داری فکر میکنم بیشتر با بابایی صحبت کنی!!!!!!!

امیدوارم که با این زبون کوچولوت حرفهای قشنگ بزنی و البته همیشه حقو بگی .دل کسی رو نرنجونی و دلهای پاک رو بدست بیاری سنجد کوچولوی من.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد