الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

میخوام برات بگم...

1390/1/23 15:34
127 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز میخواستم از شب نخوابیدنها و شیر خواستنها و گریه های شبونه ات و خستگی های خودم برات بگم.

برات بگم که وقتی شبها تا ساعت ۱ بیداری و تازه با کلی مراسم میخوابی، دوست داری  مامان کاملا در دسترس واختیارت باشه که هر وقت دوست داشتی نه برای رفع گرسنگی بلکه برای اطمینان خاطر از اینکه پیشت هستم شروع به مکیدن و خوردن شیر بکنی ، قیافه من، صبح که باید برای سرکار رفتن آماده بشم دیدنیه! البته عزیز دلم تو این سن حق توست که دوست داشته باشی که شب و روز در کنارت باشم تا احساس امنیت داشته باشی و حالا که چند ساعت از روز رو کنارت نیستم شب تلافی کنی . این  خستگی روزانه باعث میشه یه وقتایی شبهاخسته تر از قبل بشم و...

میخوام برات بگم

بدونی، با تمام این احوال بیشتر از اینکه تو به من احتیاج داشته باشی من به تو و گرمای تن کوچولوت و صدای قشنگت احتیاج دارم . وقتی شبها صدای شیر خوردنت رو میشنوم خیالم راحته که تو کنارمی و خدا رو شکر میکنم که گلی مثل تو  دارم .

میخوام برات بگم

 وقتی یاد نگاه و اداهای شیرینت میافتم  تمام خستگی هام در میره و جاش رو یه حس اشتیاق مادرونه میگیره ... یه اشتیاق مادرونه....

الینم خیلی خوشحالم از اینکه توئی که اینقدر دوستت دارم یه دختر هستی و روزی حسی به این والایی و زیبایی رو تجربه میکنی.

خدا رو شکر که تو رو به ما داد.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد