الينالين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم الین

تولدت مبارک.....

1391/3/12 19:21
153 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم دو سالگيت مبارك

حالا من دو سال و نه ماهه كه مامانم .نميدونم تو اين دو سال و نه ماه تونستم حق اين كلمه بزرگ يعني مادر رو ادا كنم يا نه؟ فقط اينو ميدونم كه حالا تنها دلبستگي من تو اين دنياي پر از قشنگي تو و بابايي هستين .انقدر دوستت دارم كه هيچوقت حتي سال  گذشته نميتونستم تصورشو بكنم. هيچوقت كلمات و قلم من قادر نيستن لحظه اي از احساسم رو نسبت به تو دختر شيرين ادا و مهربونم بيان كنن.

تو اين 12 ماه يعني فاصله يك تا دو سالگيت رشد و پيشرفتي داشتي كه باعث شده هر بار كه تو چشماي معصوم و بي ريات نگاه ميكنم حس ميكنم يه دختر خانومه مستقل با خواسته ها و انتظارات خاص خودش روبه روم ايستاده وديگه يه ني ني  به چشمم نمياي. خودت بازي ميكني و سعي ميكني درست يا پشت و رو لباس بپوشي در مورد ظاهر من نظر ميدي انقدر قوي و محكم كه من كاملا به نظرت اعتماد ميكنم و تا حالا تو ذهنم نيومده كه اين يه بچه دو ساله است كه داره نظر ميده!  شعر ميخوني و تا عدد دوازده ميشمري اونهم بدون غلط !  البته يه وقتايي عدد چها ر جا ميندازي.  با دستاي كوچولوت تو جمع كردن سفره و ريختن آشغالها تو سطل به مامان كمك ميكني و گاهي شيطنت هم قاطي اين محبت كردنت ميشه و سفره رو قبل از دستمال كشيدن ميتكوني و به قول خودت لي لي لي ميكني! زمان جمع كردن اسباب بازيهات سر جاشون قيافه ات ديدنيه .جديتي كه تو اين كار نشون ميدي برام جالبه . گاهي اوقات هم براي رسيدن به خواسته ات چنان قلدري و گريه و لجاجت ميكني كه منو از رو ميبري و من  از تو ياد ميگيريم كه براي رسيدن به بعضي هدفها چطور بايد ايستادگي كرد. معني دوست داشتنو ميفهمي و از من ميپرسي ماماني منو چقدر دوست داري ؟ تو ذهنم دنبال جوابي ميگردم كه بتونه عمق عشقمو بهت بفهمونه به همين خاطر عددي  كه تو ذهنت بزرگترينه ميگم ....ميگم ده تا!... وقتي شبها مثل يه جوجه كوچولو خودتو زير بغلم جمع ميكني و سريع به خواب ميري دلم قنج ميره راستش وقتي حس ميكنم كه هنوز هم بغلم برات آرامش بخشه كيف ميكنم.

من و بابايي بزرگترين اميدمون تو و بزرگترين نگرانيمون آينده تو و بزرگترين دلمشغوليمون شادي و سلامتي توست .در واقع تمام زندگيمون تويي .

امسال روز تولدت مصادف با روز تولد جوادالائمه امام نهم و فرزند امام رضا شده. حضرت جواد انقدر براي پدرشون عزيز بودند كه هر كس حاجت مهمي به در گاه خدا و امام رضا عرضه ميكنه براي برآورده شدن زودترش حضرت رو به جان تنها پسرش قسمش ميده.

منم تو اين روز عزيز از حضرت ميخوام كه همه بچه ها و دختر عزيز منو   به حق دردانه اش امام جواد هميشه در پناه خودش حفظ كنه. انشاله.

دوستت دارم ماماني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم الین می باشد